Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evie K. - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Evie K. - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Evie

22 Augustus 2014 | Nederland, Hilversum

Nog 2 hele dagen en dan is het zo ver. Ik ga voor 5 maanden stage lopen op Tenerife! Het begint steeds meer tot me door te dringen dat ik voor een half jaar Hilversum in moet ruilen voor een klein toeristisch plaatsje in zuidwest Tenerife, Costa Adeje. Ik heb hier geen moment over getwijfeld, maar ik moet toegeven dat ik nu toch wel knikkende knieën heb nu het zo dichtbij komt.

Helemaal alleen (eigenwijs dat ik ben) ben ik hierin gestapt en gelukkig werd ik iets meer dan een week geleden gebeld door het hotel, dat er nog een ander meisje wat stage loopt bij Guest Relations, ook in Jardin Tropical op zoek is naar een appartement. Zij is er al sinds 1 augustus en ook Nederlands. Na een heel gesprek via Skype op de computer van Rianne ben ik heel blij dat ik daar nu al iemand 'ken', iemand waar ik al mijn beginners-vragen op af kan vuren. We hebben misschien al een geschikt appartement gevonden, ik zal kijken hoe ik een foto in dit bericht moet zetten!

Het voelt zo gek en onwerkelijk om afscheid van iedereen te nemen maar het hoort erbij. Iedereen zegt wel dat je er veel van opsteekt en dat je volwassener wordt van zo'n reis maar toch vind ik het best raar om me dat voor te stellen dat ik over een half jaar een hele andere kijk op dingen zal gaan hebben dan dat ik nu heb. Ik vind het zo leuk om mijn zelfstandigheid op de proef te stellen en kijken hoe (snel) ik alles ga regelen daar.

Liefs Evie

  • 11 Februari 2015 - 18:34

    Sophia:

    Hee evie!

    Wat gaaaf!! je bent nu al terug en ik wil precies hetzelfde doen! lijkt net of ik het geschreven heb!!
    Hoe heb je het gehad, heb je tips of aanraders voor mij?

    Neem aub contact op met mij, wat ik ben even eigenwijs als jij!!

    Groetjes Sophia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Evie

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 4102

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2015

Stage lopen in Costa Adeje

Landen bezocht: